Царичанський аграрний професійний ліцей
Царичанський аграрний професійний ліцей
Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей Царичанський аграрний професійний ліцей
Царичанський аграрний професійний ліцей

Дистанційне навчання

Завдання з вільнообраних предметів від викладача ШАРІВСЬКОЇ В.П.

Завдання з української мови і літератури для I-III курсів від викладача КИПРИЧ Н.А.

Завдання з української мови і літератури для груп КО-9, КО-10, КО-11, М-44 від викладача ДЕМЧЕНКО В.О.

Завдання з англійської мови від викладача НОСЕНКО О.М.

Завдання з хімії, біології, фізики для I-III курсів від викладача СІРОЇ А.Р.

Завдання з фізики від викладача ШВЕЦЬ Н.В.

Завдання з математики, інформатики, спеціальних дисциплін від викладача ДЕРЕЦЬ С.В.

Завдання від викладача історії України, всесвітньої історії, громадянської освіти, географії ДЕРЦЯ І.П.

Завдання зі спеціальних дисциплін для груп ОБ-12 і РФГ-27 від викладача ВЕКЛЕНКО Л.М.

Завдання зі спеціальних дисциплін для груп РФГ-27, М-42, М-43, М-44, КО-10, КО-11 від викладача ШЕВЧЕНКА В.М.

Завдання зі спеціальних дисциплін для груп КО від викладача НУШЕЛЬ О.С.

Завдання зі спеціальних дисциплін від викладача ВАРЯНИЦІ В.С.

Завдання від майстра виробничого навчання ЧЕРЕДНІЧЕНКО Т.А.

Завдання від майстра виробничого навчання МОСІЄНКА М.І.

Комплекс вправ на період карантину від викладачів фізичної культури КОСТИЛЬОВА О.В. та ІЛЬЧЕНКА В.В.

Царичанський аграрний професійний ліцей
работа дома

Завдання від викладача Дерця І.П.

15.04.2020

Для груп М-43 та КО-10

Історія України. Тема: Культура України в роки війни

Натисніть, щоб збільшити


Для груп М-44 та КО-11

Історія України. Тема: Варшавська угода та війна з радянською Росією. Поразка Української революції


Для груп М-43 та КО-10

Всесвітня історія. Тема: Міжнародні відносини 1950-1980-ті рр.


Для груп М-44 та КО-11

Всесвітня історія. Тема: Країни Азії, Африки та Латинської Америки в перші десятиріччя XX ст. Латинська Америка. Африка


Для груп КО-10 та М-43

Громадянська освіта. Тема: Витоки та процес європейської інтеграції

Європейська інтеграція. Виклики сучасного світу


Для групи М-43

Географія. Тема: ресурсні властивості літосфери

Будова літосфери, її властивості

02.04.2020

Для груп М-43 та КО-10

Історія України. Тема: Вигнання німецьких військ з України

Натисніть, щоб збільшити


Для груп М-44 та КО-11

Історія України. Тема: боротьба українських армій з військами А. Денікіна

Натисніть, щоб збільшити


Для груп М-43 та КО-10

Всесвітня історія. Тема: Латинська Америка

Особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону в повоєнній час

У роки Другої світової війни більшість держав Латинської Америки приєдналася до антигітлерівської коаліції. Унаслідок зростання попиту на сільськогосподарські товари та промислову сировину на світовому ринку економіка латиноамериканських країн у воєнний період помітно пожвавилася. Розвивалися нафтопереробна, текстильна, цукрова, харчова галузі промисловості, виробництво шкіри; споруджувалися електростанції; розширювалося виробництво цементу.
Після закінчення війни економічна ситуація ускладнилася. Маючи гостру потребу в промисловому устаткуванні та машинах, країни Латинської Америки витрачали величезні суми на їх імпорт. За цих умов виникла ідея імпортозамінної індустріалізації, тобто створення власного машинобудування та інших галузей промисловості для задоволення потреб економічного розвитку. Для впровадження цієї ідеї в життя здійснювалося одержавлення значної частини економіки через викуп або пряму націоналізацію приватних підприємств, а також будівництво підприємств державного сектора.

Особливо інтенсивно цей процес відбувався в Чилі, Аргентині, Мексиці, Бразилії. Приклад тому — президентство Хуана Домінго Перона в Аргентині (1946-1955). Він провів часткову націоналізацію, сплатив борги країни, домігся самозабезпечення Аргентини основними промисловими товарами. У роки правління X. Перона в країні був збудований перший у Латинській Америці реактивний літак, але під тиском США його виробництво припинили.
У Бразилії в 1950 р. повернувся до влади Жетуліо Варгас, який відновив свою політику 1930-х років, але вже без спроб копіювання фашистських держав. Наступний президент — Жуселіно Кубічек — продовжив імпортозамінну індустріалізацію. На початку 1960-х років Бразилія вже наполовину забезпечувала себе промисловими товарами.
У Мексиці індустріалізація відбувалася в основному за рахунок розвитку державного сектора, тривала аграрна реформа.
США в період 1940-1960-х років прагнули запобігти проникненню СРСР до Латинської Америки. Для здійснення цього Сполучені Штати зробили ставку на посилення військового потенціалу та па військово-політичне співробітництво з країнами Латинської Америки. Саме тоді була укладена угода про колективну безпеку (1948), створено Організацію американських держав (ОАД) (1948). Американці переозброїли місцеві армії та сформували нову військову еліту, яка пройшла підготовку в США.

У 1950-1960-і роки розпочався новий етап соціально-економічного розвитку країн Латинської Америки. Ресурси для проведення імнортозамінної індустріалізації були вичерпані. Державний бюджет ледве підтримував державний сектор економіки. Дефіцит державного бюджету був спричинений також здійсненням амбіційних проектів. Наприклад, в 1957 р. у Бразилії розпочалося будівництво нової столиці в центрі країни — подалі від перенаселеного Ріо-де-Жанейро.


Для груп М-44 та КО-11

Всесвітня історія. Тема: Країни Азії, Африки та Латинської Америки в перші десятиріччя XX ст. Індія. Близький і Середній Схід

Натисніть, щоб збільшити

Для груп КО-11 та М-44

Громадянська освіта. Тема: Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів

Натисніть, щоб збільшити


Для груп КО-10 та М-43

Громадянська освіта. Тема: Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті



Натисніть, щоб збільшити

Для групи М-43

Географія. Тема: Геологічне середовище людства

Натисніть, щоб збільшити


24.03.2020

Для груп М-43 та КО-10

Історія України. Тема: Рух Опору та його течії

Рух Опору. Друга світова війна

Тест до теми "Друга світова війна. Рух опору"


Для груп М-44 та КО-11

Історія України. Тема: Польсько-українська війна на Західній Україні. Поразка ЗУНР

Натисніть, щоб збільшити


Для групи КО-9

Історія України. Підготовка до ЗНО

Тести ЗНО онлайн з історії України


Для груп М-44 та КО-11

Всесвітня історія. Тема: Країни Азії, Африки та Латинської Америки в перші десятиріччя XX ст. Китай

Натисніть, щоб збільшити


Для груп М-43 та КО-10

Всесвітня історія. Тема: Країни Близького та Середнього Сходу, Африки

Тема 16.5. Країни Африки та Близького Сходу в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст.


Для груп КО-11 та М-44

Громадянська освіта. Тема: Громада

Натисніть, щоб збільшити

Дати відповіді на запитання!


Для груп КО-10 та М-43

Громадянська освіта. Тема: Цифрова ідентичність

Підручник з Громадянської освіти. 10 клас. Вербицька - Нова програма. Тема 5.10. ЦИФРОВА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ІНТЕРНЕТІ


Для групи М-43

Географія. Тема: географічна оболонка землі

Будова Землі

 



Наші координати:

Адреса:
вул. Соборна (Піонерська), 47,
смт. Царичанка,
Дніпропетровська обл.,
51000

Телефон/Факс:
+38 (05690) 31380

Електронна пошта: dptnzcapl@gmail.com

Читайте про нас у Фейсбуці












Царичанська ЗОШ

Українські легенди


лічильник встановлено
24.09.2014

2013-2020    ДПТНЗ "Царичанський аграрний професійний ліцей"